25 faktů o mě

22:57



Ahoj, 
je tu můj první článek a abych byla upřímná (o což mi taky na tomto blogu jde- být k vám upřímná) jsem děsně nervózní. Napadlo mě, že bude nejlepší když se trochu poznáme. A 25 faktů myslím pro začátek stačí. 
Dobře tady jsou!

1. Jmenuji se Kristýna (nesnáším jak to zní, když mě někdo nazve celým jménem, cítím se jako bych něco provedla).

2. Je mi 17 let (čerstvě :-) ).

3. Moje oblíbená barva je světle mentolově modrá. (+ vlastně všechny pastelové barvy)

4. Miluji cestování. (mít na to finance, už teď sedím v letadle směr Norsko)



5. Mé oblíbené (ty nejoblíbenější!) obchody jsou Mango, Reserved a Topshop.




6. Mluvím sama se sebou.

7. Mám velkou představivost a fantazii. (někdy to opravdu přeháním….)


Tak tohle je pro nejvýstižnější! (haha) (http://www.srandaweb.com)


8. Nikdy jsem nebyla v Anglii. Opravdu moc moc (dvě pro význam nestačí) moc (a třetí pro efekt) chci navštívit Brighton.

9. Mám ráda jednoduché a pohodlné oblečení (já tomu říkám ,,travel outfits´´).


10. Nemám oblíbeného zpěváka, zpěvačku a ani kapelu. Je to něco jako mé oblečení. 
Poslouchám to, na co mám zrovna náladu.

11. Mám ráda déšť (a mnohem radši když vyjde duha). 

12. Jsem holik na dekorace, deky, polštářky a cokoli jemňoučkého. (dekorholik nebo dekopolštářkoholik- ne tohle ani nedokážu vyslovit (haha) někdy i svíčkomil- přiznávám)

13. Piji jen vodu. Sladkou limonádu si dám jen občas, když potřebuju doplnit cukr.
14. A to se nestává často, protože sladkosti je má závislost se kterou bojuji, ale když ono je to tak dobré.

15. Zbožňuji vzorečky a cestovní balení naprosto všeho, protože je to táák moc roztomilé. Od malých šampónků až po maliličkatý tictaky.

16. Vždycky jsem se chtěla naučit surfovat.
Miluji film Surfařka. Je natočený podle skutečné události a naučí vás vážit si toho co máte. 

17. Neumím si nalepit umělé řasy.

18. Na youtube trávím hodiny (převážně ty večerní až noční, kdy bych už dávno měla spát). Zbožňuji Zoe Sugg a celou tu jejich partu.

19. Naprosto miluji Vánoce (ano Vánoce s velkým V). Zbožňuji tu atmosféru, světélka a dekorace.

20. Nejraději bych vlastnila všechnu kosmetiku Benefit (asi nemusím říkat proč…).
Yes please.


21. Neumím se na nikoho zlobit (aspoň tedy né déle jak 10 minut).

22. Baví mě sledovat pohádky, hlavně ty Disney.




23. Neumím vyprávět příběhy a za boha si nemůžu zapamatovat žádný vtip.

24. Jsem strašpytel.


25. Absolutně neumím mluvit na veřejnosti bez přeřeků, koktání a trapasů (hah...).


Kousíček mě už znáte. A vy mi do komentářů můžete napsat první věc, která Vás napadne o Vás. Děkuji



                                                                                                                                                - Christi 

You Might Also Like

6 comments

  1. 6, 9, a 11 - to máme úplne rovnaké :D Veľmi pekný článok :)

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ev a já myslela, že jsem jediná. Je povzbuzující, že v tom nejsem sama. Děkuji ♥
      A děkuji za pozvání na tvou Giveaway. Moc si toho vážím.

      Vymazat
  2. S tím surfováním to máme stejně :D
    Děkuji za komentář na blogu :) nechceš dát vzájemné GFC? Kdyžtak napiš na blog :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je úžasné. Já si s tím nadšením do surfování připadala sama. Všichni mi ho spíš shazovali. Děkuji. :-)
      Už sleduji. ♥

      Vymazat
  3. Moc hezký fakty ♥
    Také mluvíš sama se sebou?Už jsem se bála že jsem jediná ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jsi zlatíčko. ♥ Neboj určitě nejsi jediná. Jsme v tom společně. :-)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥