#Vícečasunačtení

22:00


Ahoj,
vy už o mě možná víte, že bych moc ráda podpořila všechny projekty s dobrou myšlenkou. A v tomto článku bych vám chtěla představit jednu kampaň, kterou má na svědomí knihkupectví Martinus. Určitě už jste o ní slyšeli, tak ji vám jen krátce představím. Myšlenkou je darovat někomu knížku i s časem na její přečtení. Můžeme tak udělat dvě dobré věci najednou!

Já bych dvě hodiny na čtení darovala své mamce a já bych zatím vymalovala koupelnu, o jejíž změně mluví už asi měsíc. Také bych dvě hodiny na čtení darovala svému bratrovi, aby si mohl přečíst aspoň jednu knížku z jeho seznamu na zkoušky a já bych mu zatím šla koupit jeho oblíbenou nutellu, aby se mu lépe učilo. A nemůžu zapomenout na našeho taťku, který má teď hodně práce a aspoň za ty dvě hodiny na čtení by si mohl dočíst knížky půjčené z knihovny a odpočinout si. Já bych za něj asi nešla do práce, ale zato bych mu upekla jeho oblíbené broskvové koláčky. 

A i sobě bych si sobecky darovala dvě hodiny na čtení, mám totiž na svém ,,čtecím wishlistu´´ tolik knížek, které bych si ráda přečetla nebo dočetla do konce. A začala bych u maturitním seznamu knih, který mě začíná pěkně děsit. Ale ráda bych si přečetla i tyto knížky:
 BINGE
Sleduji Tylera Oakleyho na youtube a přijde mi, že jeho život je víc než zajímavý. Nepustila bych ji z rukou, dokud bych ji nedočetla do konce. 

 14,000 Things to Be Happy About
Přiznejme si, že někdy zapomínáme na to, za co všechno můžeme být šťastní. Myslím, že by jsi ji měl přečíst každý bručoun. 
Díky za vzpomínky
Už si nepamatuji, kdo říkal, že je tahle knížka moc hezky napsaná, ale věřím mu (někomu), že je a tak ji mám na svém wishlistu. 

Dívka ve vlaku
Podle popisu má tato knížka moc zajímavý příběh a rozhodně mě zajímají podrobnosti. 
Móda, krása a životní styl 

Holky z acupofstyle jsou úžasné a jsem moc ráda, že naspali knížku. Doufám, že si ji co nejdříve budu moci přečíst. 
Harry Potter a Kámen mudrců (exkluzivní ilustrované vydání)
Kdo by neznal Harryho Pottera (nazpaměť)? Určitě si dal Jim Kay na ilustraci tohoto krásného příběhu velmi záležet.

 Pořád jsem to já
Řekla jsem si, že si dříve přečtu knížku, než abych se podívala na film. Tak snad to vydržím. :-)
Anglické pohádky (English Fairy Tales)
Já asi nikdy nevyrostu z pohádek. A tohle by mohla být hezká cesta k zlepšení mé angličtiny.
Chlapec, který rozdával sny
Kdybych byla právě teď v knihkupectví a uviděla tuhle knížku, hned bych si ji nesla k pokladně.
Sněží, sněží...
Představte si, venku sněží, pijete horkou čokoládu a sedíte u krbu s touto knížkou. No nezní to pohádkově? 
Girl Online On Tour
Hned potom, co jsem si přečetla Girl Online, jsem chtěla pokračování. 

Jak tak koukám na všechny tyto knížky musela bych asi zastavit čas, abych je přečetla a nebo dvě hodiny prodloužit na dva měsíce nebo raději dva roky. :-) 


Máte také takový wishlist na knížky?
A kdo by si podle vás zasloužil dvě hodin na čtení? 

- Christi

You Might Also Like

14 comments

  1. Já bych dala mamce 2 hodiny na čtení a zatím bych za ni vyžehlila nebo uvařila :D Taťku jsem snad ani nikdy číst knížku jako takovou neviděla. Knížku od holek bych si taky ráda přečetla. Mně by i zajímala knížku o tématu život bez cukru nebo tak nějak se to jmenovalo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, to je od tebe moc hezké. ♥ A určitě se kouknu po knížce s tématem život bez cukru, protože si myslím, že ho jím víc, než je potřeba. :-) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to od tebe moc hezké! Myslím, že času na čtení není nikdy dost... Já bych darovala mé mamce 2 hodiny čtení a já bych za ni asi uklidila a uvařila, protože obdivuji svoji mámu, jak tohle dokáže dělat každý den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hezké hlavně od knihkupectví Martinus, mě by tohle asi samotnou nenapadlo. :-)
      A souhlasím s tebou, že naše mamky toho pro nás udělají spoustu, i já tu svou obdivuji. ♥

      Vymazat
  4. Skvělý článek, taky bych potřebovala, aby mi někdo daroval dvě hodinky za čtení, protože mám na seznamu toolik nepřečtených knížek :)

    Astor Perfect Stay 24H & Catrice Camouflage Cream

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, úplně ti rozumím, protože můj seznam nepřečtených knížek pořád roste a roste. Kéž by aspoň na jeden rok všichni spisovatelé odložily tužky/ dnes už spíš asi notebooky a dali si pauzu od psaní. :-)
      Moc ti děkuji za tvůj komentář! <3

      Vymazat
  5. ten nápad sa mi páči ! :) je to milé keď chce niekto niekomu darovať knižku hlavne teraz na Vianoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasný! A pravě proto jsem vám o tom musela hned napsat. :-)

      Vymazat
  6. Ten nápad se mi moc líbí:)
    Knížku od Tylera si chci strašně koupit :3
    brunettegirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! :3 Ale teda,co jsem se koukala, tak vyjde kolem 6ti stovek určitě ( ještěže jsou ty vánoce). :-)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Klári, to je úžasné! Moc se těším na tvé články! ♥

      Vymazat
  8. To je krásná myšlenka. Rozhodně na to mrknu, protože například pro mamku by to bylo jako stvořené. :) A děkuji za super tipy na knihy. :) Jak jsi napsala to, že knihu 14.000 things by si měl přečíst každý bručoun, tak mě hned napadla jedna kamarádka. :D Krásný článek. ♥
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec za co. ;-) Já děkuji za tvůj úžasný komentář, jako vždycky mi udělal obrovskou radost. ♥ A doufám, že si knížku tvá kamarádka přečte a bude mít hned lepší náladu. :-)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥