Pár věcí, které bych chtěla stihnout do konce roku

15:47

Říkala jsem si, že s tímto článkem ještě chvíli počkám, ale raději si chci nechat rezervu na splnění. Do konce tohoto roku zbývá 46 dní (ano, počítám to :-)). Já se na konec roku vždy těším, možná vám to bude připadat divně, ale pro mě to znamená nový začátek nebo novou kapitolu jako v knížkách. Snad se na mě nebudete zlobit, že vás s tímto otravuji už v polovině listopadu, ale já tohle dělám každý rok. Vymyslím si několik věcí, které chci ještě tento rok stihnout. Není to například seskok z letadla nebo bungee jumping, to rozhodně ne.  Jsou to spíš drobnosti, ale zároveň pro mě výzvy. Pak je totiž skvělý pocit, když si to můžete odškrtnout jako splněné. Něco jako to do list.

1. Zkouknout všechny díly seriálu Přátelé.

2. Dosáhnout si na špičky palců u nohou (ze stoje nebo v sedu, doufám, že myslíme to samé) a celkově se více protahovat nebo cvičit jógu.

3. Poslat dopis Zoe Sugg (Zoelle ♥). 

4. Koupit si Aloe Vera v květinářství (na to mě nalákala Mia).

5. Přečíst aspoň jednu knížku z maturitního seznamu. 

6. Ochutnat makronku. 

7. Upéct tyhle sušenky. Mňam! To asi splním ze všeho nejdříve. :-)

8. Napsat dopis Ježíškovi. To už jsem asi čtyři roky neudělala. Například moje kámoška píše dopis každý rok a mě to přijde hrozně hezké a roztomilé, i když už jsme velké. Prostě to patří k vánocům. 

9. Zajít si ke kadeřnici. Ano, i to je pro mě výzva, spíš ale z časových důvodů. 

10. Udělat si ráno pořádnou snídani nabitou vitamínů a energie. Jinak moc totiž nesnídám během týdne a vím, že to je špatně, ale v pět hodin ráno vážně nemám na nic chuť...

11. Vyměnit na aspoň jeden celý týden sladké za ovoce. 

 Určitě vám dám vědět, jak se mi to daří plnit.  A možná si ještě něco vymyslím, ale to už jsem prostě já. Máte také něco, co by jste ještě chtěli stihnout v tomto roce? Třeba i jen jednu jedinou věc, malou drobnost.  Těším se na vaše komentáře. Možná i díky vám se mi seznam rozroste o další úkoly/ výzvy. 
Děkuji, že tu jste! 
- Christi

You Might Also Like

14 comments

  1. Je moc důležité si stanovovat takové cíle, i když jsou malé. Držím palce, ať se ti povede všechno! :)
    A inspirovala jsi mě. Taky bych si měla takový seznam v nejbližší době udělat. Poslední dobou mi přijde vše tak hektické a že jen přežívám ze dne na den. Když si má pak člověk za čím jít, je to hned lepší. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Děkuji za tak krásný komentář (opět). ♥ A také držím palce ať si pro sebe najdeš více času, aby jsi nemusela přežívat ze dne na den. Měj se krásně! :-)

      Vymazat
  2. Jééé to byl hezký článek, já si žádné cíle nedávám, ale asi se u tebe inspiruji. Spíš si říkám/píšu denní úkoly, ale ne vždy se zadaří je splnit. Tobě držím palce, ať zvládneš vše, co máš v plánu.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je tak hezký komentář. :-) Mockrát děkuji! ♥ A pokud si také vymyslíš nějaké výzvy nebo cíle, tak držím všechny své palce! :-)

      Vymazat
  3. Já si takové to do listy nedělám, protože si tam nemám co dávat...Prakticky vše, co chci, udělám hned a nemám s tím žádná problém :D Tvůj seznam se mi ale líbí a mám fakt chuť na ty sušenky! -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přístup! :-) To se mi právě moc nedaří, protože si toho vždycky tolik vymyslím. :-D Ale na ty sušenky se právě zítra chystám. ♥

      Vymazat
  4. Super článek a držím palce, abys všechno zvládla! :)

    Rimmel Wonder'full Wake Me Up

    OdpovědětVymazat
  5. jéé, to je milý článok! celých priateľov by som chcela tiež niekedy pozrieť :) tak isto ako aj Frasiera :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seriál Frasier jsem ještě neviděla, ale koukám, že to má také kolem 10 sérií, tak to držím palce! :-)
      A děkuji moc! ♥

      Vymazat
  6. To je super nápad! Aspoň mě to přivedlo k tomu, že si také musím dodělat své resty :)) Anoo, makronky ochutnej, ty jsou prostě top! Aloe vera je super, sama jsem ji taky pěstovala, když jsem byla mladší, ale spíše z toho, že je skvělá na akné, spáleniny a tak :) A letos se také chystám napsat zase po dlouhé době Ježíškovi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi, děkujů! ♥ A jsem moc ráda, že také napíšeš Ježíškovi. :-)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥