Christmas mood + tipy na dárky

16:59

Krásný 3. prosincový den!
Kóónečně je tu prosinec a já už nemusím koledy poslouchat jen ve sluchátkách (přiznávám od poloviny října, pššt...) nebo rychle přejíždět instagram, kde odebírám snad všechny, kteří přidávají fotky s vánočními tématy.Tyhle vánoce jsem se rozhodla opravdu užít! A to rozhodnutí mi bliklo v hlavně právě v ten okamžik, kdy mi mamka oznámila, že to letos s ''těmi'' (s těmi!) vánocemi nebudeme tolik přehánět. Prý už jsme s mým bráchou dost velcí, abychom vánoce slavili jako dříve. .........? Nikdy nikdo nemůže vyrůst z vánoc! To je prostě zákon, který sice není nikde napsaný a schválený, ale platí, určitě! Vánoce jsou to nejkouzelnější období v roce a já nikdy nedovolím, aby jsem z nich vyrostla. 
Dnes tu pro vás mám vánoční náladu a několik tipů na vánoční dárky, pokud už je tedy nemáte dávno nakoupené/vyrobené, zabalené a někde schované. :-)
zdroj: obrázky poskládané z instagramu
Co mám na vánocích nejradši? 
vánoční filmy a pohádky
koledy
perníčky a jejich zdobení
kombinace zelené, bílé a červené barvy
vánoční dekorace
světýlka
vůni skořice a pomeranče
horký punč
vánoční trhy
jeleny a soby
nazdobené výlohy obchodů
vánoční stromeček
věšení ozdob na stromeček
horkou čokoládu s marshmallouny
pečení cukroví
tajné zjišťování, kdo by, co chtěl k vánocům
vůni borovice 
čtení vánočních příběhů
sníh (doufejme)
vánoční reklamy
kouzelnou atmosféru
balení dárků
vlogmas/blogmas
bramborový salát 
vánoční tradice (a hlavně pouštění lodiček ze skořápek)
vánoční pyžamo, které nosím celý den
...
zdroj: instagram
whoville, christmasfestivities, snow.in.love.christmas, cozyseasons_, obsessed.with.christmas,
ourwaytochristmas, christmas_lovee, christmasallyear, woahchristmas, christmascountdown
seasonalsprinkle, christmas_coziness, feelingforchristmas atd..
Tipy na dárky pro holky
1. Vánoční kolekce čajů- čaj pije skoro každý a v této kolekci najdete čaje Šťastné vánoce, Jízda na saních nebo Malina vanilka a skořice, což mi přijde super vánoční. (tady)
2. Sada votivních svíček Yankee Candle- když nevíš co,daruj svíčku.... (tady)
3. Vánoční pyžamo- Měkký dárek? Mě ,,měkkouše´´vůbec nevadí, naopak se moc těším na pyžamo, které dostávám každý rok. (tady)
4. Hrníček (Snoopy)- v Butlers mají několik vtipných hrníčků (koukněte tady), pro rána jak dělaná..
5. Cestovní kelímek- Dokonalý ,,Take away´´ hrnek s krásným potiskem (tu)
6. Knížka Sněží, sněží- Kéž bych ji našla pod stromečkem i já. (tu)
7. Vtipný lívanečník- kdo by neměl rád lívance? A pokud je uděláte s tomto lívanečníku, budou se na vás i usmívat. :-) (koupíte tady)
8. Jelení hrníček
9. Plyšový tučňák ( Butlers
10. Lush- ten to vždy jistí svou vánoční kolekcí... (lush)
11. Happy Socks ponožky- to už je snad i taková vánoční tradice nadělovat ponožky. :-) (zoot.cz)
12. Maska na vlasy- Hello hair- ani tou si myslím, že nic nezkazíte, nám holkám na vlasech záleží. (tady)
13. Sněžítko- kdybych si měla vzpomenout na jedinou věc, která mě připomíná vánoce bylo by to právě sněžítko.
Tipy na dárky pro kluky
1. Anglické čaje- kolekce těch nejlepších anglických čajů (ze zoot.cz)
2. Knížka Harry Potter- exkluzivní ilustrované vydání (tady)
3. Sluchátka Happy plug (asi nejlevněji tu)
4. Gentlemanská holící sada- skvělý dárek pro taťku nebo staršího bráchu a navíc lepší než třeba jen sprcháč (tady)
5. Vtipný hrnek- není nad vtipné dárky! (seženete tu)
6. Power cube- to vím od svého bratra, že by se mu něco takového líbilo. 
7. Knížka Jsou světla, která nevidíme- i kluci rádi čtou... a tahle knížka i mě opravdu zaujala :-) (tady)
8. Čepice- tou si myslím, také nic nezkazíte (tu)

A na závěr trocha roztomilosti. ♥
Užívejte si ''předvánoce''!
- Christi

You Might Also Like

6 comments

  1. Na Vánocích zbožňuju celkově tu atmosféru a hlavně taky filmy! Taky miluju bramborový salát samozřejmě :D Super tipy, díky :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D neznám nikoho, kdo by neměl rád bramborový salát, ten kdo ho vymyslel je génius! :-)

      Vymazat
  2. Vánoce jsou pro mě představa pohody, nejvíc je na tom všem ta atmosféra a to že projevují lidé lásku. Naprosto je zbožňuju! Dávám odběr krásko, tvůj blog mě baví:-) Budu ráda když také navštívíš můj blog:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasný, že Vánoce už jsou za dveřmi :) Skvělé koláže s tipama na dárky a úžasný obrázky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥