New in- od všeho trochu

16:30

Krásné nedělní odpoledne,
dnes tu pro vás mám článek o pár věcích , které mi v říjnu udělaly obrovskou radost. A vlastně mi radost dělají i teď. Už jsem s tímto článkem chtěla přijít dřív, ale před pár dny se mi udělalo a tak ležím v posteli a na moc se nezmůžu. Postupně načerpávám svou ztracenou energii zpátky spánkem. Ale po třech dnech doma se už trochu nudím a tak se snažím nějak zabavit. Samozřejmě postupuji pomalu, nechci dát bacilům druhou šanci mě oslabit. Zatím si jen dělám čaje, čtu knížku a hraju s mamkou piškvorky ( v těch jsem přeborník! :-) ).  A jak se tak koukám na hromadu věcí kolem mé postele, které jsem si sem nanosila, dnes budu asi i uklízet. Taky to tak máte, že kolem sebe při nemoci nashromáždíte tolik věcí?
No, každopádně zpátky k tomu proč jste tu. V tomto článku najdete věci, které jsem si koupila ( a nejen pro sebe) v Praze  nebo v Brně. Do Prahy nejezdím často a tak jsem se chtěla jít hlavně podívat do M&S a do Tigeru (asi nemusím vysvětlovat proč..).
 V obchodech s oblečením se mi tentokrát moc nelíbilo, všechno mi připadalo stejné a až přehnaně drahé. Proto jsem si koupila jen bílou košili s jemným potiskem a jednoduchý svetřík z neuvěřitelně příjemného materiálu. Spontánním nákupem byla svetro-mikča z H&M s tygříkama. :-)

Z Designbloku jsem si kromě hromadě letáčků přivezla i diář pro další rok. Zapisování do diářů mi vždy moc dlouho nevydrží, protože po 3 týdnech už mě to nebaví, ale doufám, že u tohohle krásného diářku to bude jinak. Příští rok nechci nic zmeškat!
Tohle krásné soví sněžítko můžete koupit v Nanu-Nana. Myslím, že by to byl krásný dárek k vánocům. Já už teď lituji, že jsem si jich nenakoupila víc. Já jsem vždycky chtěla nějaké sněžítko, protože ho mám z nějakých důvodů spojené s vánocemi a také mě moc baví s ním hrkat. :-)
Z kosmetiky toho není moc. Jen jsem potřebovala další balení Clinique anti-blemish solutions, protože moje pleť si o tuhle pleťovou vodu žádala a to nehezkým způsobem. Mamce jsem v jejím oblíbeném obchodě koupila meruňkový olejíček, na který jsme byli obě zvědavé. A k tomu jsem mamce dala vonný vosk s vůní French Levander od YC. Nevydržela bych to až do vánoc. :-)

Z M&S bych ráda ochutnala všechno! Nejvíc se mi na M&S líbí, že když na obal nebo cedulku napíšou, že ten muffin je citrónový, chutná citrónově. Nebo když řeknou, že je v zázvorovém pivu zázvor, věřte tomu. A doporučuji zázvorové pivo ochutnat, dokonce chutnalo i mé kamarádce, která zázvor jinak nejí. Stejně tak doporučuji ochutnat mini marshmallouny (mňam!). A kdo je milovník čajů měl by ochutnat čokoládovo-vanilkový rooibos. 
Už se nemůžu dočkat vánoc a myslím, že v obchodě Butlers je tomu stejně. Mají tam krásné vánoční dekorace, například tento hrníček stál 59 Kč. Přesně tyto drobnosti jako jsou potisky na hrníčcích nebo třeba na ubrouscích dělají tu správnou vánoční atmosféru, kterou já zbožňuji. 

Čím jste si udělaly minulý měsíc radost vy? A šetříte už také na vánoce?
- Christi

You Might Also Like

11 comments

  1. Teď jsi mě naprosto inspirovala a asi dám mámě na Vánoce taky nějakou svíčku od YC! Zázvorové pivo a zázvor samotný miluju :) Moc se mi líbí taky ten černý svetřík. -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. :-) A děkuji za tak hezký komentář. ♥

      Vymazat
  2. Jéé, tolik krásných věcí, hlavně ty vrchní topy oblečení :) To je fakt pecka a ten diář taky :) A levandulové vosky mám moc ráda, mamka musela být nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už se na Vánoce pomalu zásobuju. :) Pořídila sis super věci. Ten diář z Designbloku je prostě nejlepší!
    Já si na tebe vždy po několika dnech vzpomenu, že jsem dlouho od tebe nic nečetla (asi nějak promeškávám dny, kdy publikuješ články :/), tak musím jít a kouknout ti sem. Mám tvoje články moc ráda. :)
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačí ♥, tvůj komentář mě vždy tak povzbudí. Někdy si říkám, že vlastně ani neumím napsat nic srozumitelného a potom si přečtu tvůj komentář, kde všechny mé pochyby vyvrátíš. Takovou chválu si snad ani nezasloužím. Děkuji (tisíckrát!). ♥

      Vymazat
    2. To jsem moc ráda. Rozhodně si to zasloužíš! :) <3

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. To jsem si také říkala a proto sněžítko i hrneček musel být můj! :-) ♥

      Vymazat
  5. Diář a hrneček se mi moc líbí :) Pěkné nákupy, taky bych potřebovala nakoupit nějaké kousky vrchního oblečení

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥