Oreo cookies

12:45


Ahoj a přeji hezký den 12. 12. :-) 
já za chviličku vyrážím na vánoční trhy do Olomouce, na které se strašně moc těším! A říkala jsem si, že bych ještě předtím mohla napsat trochu netradiční článek. Bude to totiž recept na ty nejlepší cookies na světě (!). Dobře, možná trochu přeháním, ale mě chutnají moc a recept je snadný, rychlý a zábavný, takže ho zvládne úplně každý. V podstatě se všechno jen smíchá a hotovo. Ani mě nikdy nenapadlo, že já budu psát o receptu, ale když jsou ty vánoce... a navíc mě pečení moc baví, protože tím tvořím něco dobrého (tedy ve většině případech, někdy se to hold nepovede...) :-) 
Recept mám od své oblíbené blogerky/vlogerky Zoe ♥ tady . Sice jsem tyhle sušenky zatím pekla jen dvakrát, ale něco už jsem si na původním receptu přeci jen změnila. Například dávku cukru, myslím, že 100 g úplně stačí a hlavně, když už je i tak na vánoce napečeno tolik (dobrého) sladkého cukroví. A nebo čím, více čokolády tím lépe, pokud si moc s pečením nevěříte, dejte tam hodně čokolády, pak je to dobré vždycky. ;-)


Takže kdybyste nááhodou měli chuť na americké ,,cookies´´ tady je recept!


Budete potřebovat...
  • 200g hladké mouky
  • 110 g másla (já jednou použila i heru a bylo to také dobré)
  • 50 g hnědého (třtinového) cukru
  • 50 g bílého cukru (krystal)
  • 1 vajíčko
  • 50 g chocolate chips (mají v Tescu) nebo klasické čokolády na vaření, kterou pak rozlámete na kousky
  • 8 sušenek Oreo
  • 1 lžičku vanilkového extraktu
  • 1 lžičku prášku do pečiva
Tři nejdůležitější ingredience!! :-)

A jak budete postupovat dále?
  1. Nejdříve si předehřejte troubu na 180 °C a plech si vyložte pečícím papírem.
  2. V kuchyňském robotu nebo pomocí mixéru ušlehejte máslo s oběma cukry, cca 5 minut
  3. Opatrně přidejte vajíčko a pokračujte ve šlehání další 2 až 3 minuty až směs trochu zesvětlí.
  4. Potom přidejte i vanilku a prášek do pečiva a opět promíchejte.
  5. Mezitím si i rozdrťte Oreo sušenky, buď v plastovém sáčku pomocí válečku a nebo je opatrně nakrájejte ostrým nožem na prkénku.
  6. Nakonec přidáme mouku s nakrájenou čokoládu a rozdrcenými sušenkami a opatrně promíchejte, ale pozor už ne mixérem a ne moc. 
  7. Pomocí lžíce, nebo vašich rukou tvořte malé kuličky a dávejte je na plech vyložený pečícím papírem a nechte jim kolem sebe místo, protože se zvětší.
  8. Šup s nimi do trouby a pečte je při 180 ° C po dobu 9 - 11 minut, dokud cookies nebudou lehce nazlátlé. Dejte je na talířek, aby mohly vychladnout.
  9. A nakonec ta nejlepší část- ochutnávání....




Dejte mi vědět, jestli je budete péct, slibuji, že nebudete litovat!
Zatím ahoj!

- Christi

You Might Also Like

12 comments

  1. Máš krásnou misku :) I sušenky by mi určitě chutnaly, tyhle já můžu. A díky za tip s Tescem, že tam prodávají ty čokoládový kousky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuju Veru. :-) V Tescu mají celé takové speciální oddělení na pečení a mají tam i mini marshmallounky (v roztomilém balení)... ;-)

      Vymazat
  2. Mňaam, to vypadá skvěle! Oreo jsou jednou z ných nejoblíbenějších sladkostí a cookies všeho druhu miluju!Určitě recept vyzkouším! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě Oreo taky moc ráda. :-) A určitě si je vyzkoušej. U nás se snědli hned v ten den, kdy jsem je upekla. :-)

      Vymazat
    2. To se nedivím! :-D Já až je udělám tak sním určitě hnedka půlku sama a druhá půlka zmizí během půl hodinky :-D Nakupuju Oreo a jdu na ně! :-))

      Vymazat
  3. Vypadají úžasně, hned na ně mám chuť! Určitě je v nejbližší době vyzkouším, díky za tip :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujů! :-) I já jsem si při psaní tohohle článku říkala, že si je zase musím upéct... :-D

      Vymazat
  4. Tak a přesně vím, kdy je upeču! Ve středu, den před našimi vánočními trhy, kdy prodáváme různé DIY, punč a cukroví, abychom podpořili jednu maminku samoživitelku, která je vážně nemocná :) Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  5. Mmm, ty musí být vážně hodně dobré! Vypadají skvěle! :) Moc ráda je někdy zkusím! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to extra dobře! :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥