Vánoční překvapení pro vás!

17:45

Ahóój,
už se nemůžu dočkat až vám povím, že i já mám pro vás vánoční překvapení alias další dárek na rozbalení pod stromeček. Budou vánoce a o vánocích se má dělat radost, i těm které známe třeba jen přes komentáře jako já vás. Právě proto miluju Vánoce! A i když je dáreček jen jeden, mé díky patří vám všem jednotlivě. Snad vám aspoň jedna věc z pytlíčku (s roztomilým sobem :-) udělá takovou radost, jako mě vaše milé komentáře. 
                                                                             Děkujůů! ♥


Podmínky:
1. Sledovat tento blog/mě přes GFC 
2. Napište do komentáře svůj email (ten ,který používáte nejvíce).
3. A můžete mi i do komentáře připsat cokoli,co máte spojené s vánoci (věc, vzpomínku, písničku, film, osobu apod.)  a nebo napište ,,Mám rád/a soby´´, proč ne? (budu jen ráda, protože já je zbožňuju) :-)
4. A slibte mi (i když to také není povinné), že si dáreček rozbalíte s vašimi nejbližšími až pod stromečkem (ale, když balíček rozcupujete hned, jak vám přijde, vůbec se na vás zlobit nebudu :-) ). 

Všechny podmínky jsou dobrovolné, ale určitě mi napište váš email, abych vám mohla napsat tu skvělou novinu, že budete mít o jeden dárek víc.
 Děkuji. ♥

Komentáře mi pod tento článek můžete psát až do další ( už třetí) adventní neděle 13.12.2015.
Následující den vám povím, kdo si dárek rozbalí. :-)


Hodně štěstí!
-Christi

You Might Also Like

6 comments

  1. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Láska nebeska

    OdpovědětVymazat
  2. gfc cottonlatte
    laurinka61@gmail.com
    Na Vánocích celkově miluju tu atmosféru, ale třeba se soby nemám nijaký vztah, ještě jsem se k nim nijak nedostala :D -L

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak strašně krásný a roztomilý! :D
    GFC Denisa Linhartová
    deni.linhartova@seznam.cz
    Na vánocích miluju snad všechno :D pečení cukroví, tu vůni, výzdobu (snad až tu v obchodních centrech už od půlky října), všechny ty tradice, které k tomu patří. Co se týče sobů, tak jsou super! :D Rudolf, the red nose reindeer byla asi první anglická písnička, kterou jsem uměla :D mám doma jednoho plyšového a takové ty rohy :D jen nesnáším tu vánoční vodafone reklamu se sobama... :D a vzpomínku k nim mám, když jsem byla menší, vykrajovala mamka v zimě do sněhu stopy, vypadaly jako sobí nebo koňské, to už si nepamatuju :D ale podle toho jsem pak vždycky poznala, že už u nás byl Ježíšek (Ježíšek se sobama, já vím no.. :D).
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé to je krásná giveaway a ten sobík je nejvíc roztomilej! :-)) já mám na vánocích nejradši tu pohodu - koukání na pohádky, pečení a následné jedení cukroví, okamžik, kdy si moji blízcí rozbalují dárečky co jsem jim nadělila.. :-)) dokonce miluju i vánoční výzdobu v obchodech dva měsíce dopředu :-D Měj se krásně a užívej si advent! Anet. anetka.uhk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Kristýnko!
    No ten sobík je naprosto krásný a rozkošný! Nejradši mám vánoční atmosféru. Na štědrý den, kdy je rozsvícený stromek, všude voní pohoda a dobré jídlo.
    Už se nemohu dočkat!
    Přeji Ti krásné Vánoce <3
    kl.prchlikova@seznam.cz I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  6. Já miluju snad úplně všechno spojené s Vánoci! Ať už jsou to vánoční filmy, na které teď s nadšením každý rok koukám, vánoční písničky, které denně poslouchám, nakupování vánočních dárků, které je sice někdy hodně stresující, ale přesto to miluju, vánoční světýlka a jiné dekorace, vánoční svetry a cukroví.. Ahh! A samozřejmě i ten klid, pohodu a celkovou atmosféru. A mimochodem - MILUJU soby!! ♥ a jednorožce, ale ty sem teď nepatří. :D :)
    Jinak pytlíček je vážně nádhernýý!
    GFC - Diary of a Girly Things, diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥