Letní nákupy

19:19

Krásný večer (ráno, dopoledne, odpoledne)!
V pátek brzy ráno jsem si přivstala kvůli focení nakoupených věcí za léto. Většina z vás bude čekat tílka, kraťasy a jiné letní typické oblečení. V létě ale převážně nakupuji oblečení na podzim (svetříky, džíny, kabáty a podobně). Věřím, že se to někomu může zdát divné (a chápu vás). Já jsem člověk, který je raději připravený. Žádné nervy ( už tak za chviličku začne škola...) A proto si v létě zkouším v obchodech i svetry ( ve výprodeji samozřejmě- dobrý tip pro vás, co rádi nakupují ve slevách jako já) v tom horku v kabinkách. Samozřejmě si nekupuji jen podzimní/ zimní oblečení. Většinou mě nalákají i krásné letní kolekce.

Mango, Suit Collection, 169 Kč
 Obyčejný (pro mě ale ne) svetr značky Mango ze Suit Collection. Stálo si počkat na slevu, protože mě stál jen 169 Kč, což si myslím, že je dobrý kup.
Tally Weijl, 129 Kč
 V Tally hned mířím za výprodeji. Nechápu jak se tento svetřík ve slevách objevil, je tak krásný a jemňoučký. Nemohla jsem ho tam nechat.
Tally Weijl, 399 Kč
 Z nové kolekce Tally mě zaujal tento kousek. Nápis mi přijde vtipný a zajímavý. Nevadilo by mi, kdyby mi někdo napsal písničku. :-)
Freshlabels, 650 + 70 Kč (dopravné) (720 Kč)
Mám ráda pohodlné botky, díky kterým jsem aspoň o něco vyšší. Tyto značky Victoria mají navíc krásný letní potisk a hezky voní. Láska na první pohled. Poslední pár bot ve 39 seženete tady, ale bohužel už nejsou ve slevě. 
Too Faced, 899 Kč
Ano, už jste ji viděli. Přesněji v mém beauty- wishlistu . Musela být má. Úplně jsem ji viděla na svých víčkách. Jako by byla stvořená pro mě. Miluji přirozené líčení, něco jako mé víčka alá lepší.  
Vlevo: L'oreal Paris, 249 Kč / Vpravo: Maybelline, 159 Kč
 Upravené obočí a výrazné řasy skvěle doplňují paletku a přirozené líčení. Já si na obočí nemůžu moc stěžovat, protože ho mám husté, ale někdy občas si dělá co chce a tahle paletka mi ho pomáhá krotit. Lash Sensational řasenka, o té bylo řečeno už mnoho. 
L'oreal Paris, 279 Kč
 Nevěděla jsem jestli si mám opět koupit gelové linky od Maybelline nebo mám zkusit něco nového. Nakonec jsem ráda, že jsem se nezachovala rutině a koupila si linky od L'orealu. Vydrží opravdu dlouho a štěteček je více precizní, než u Maybelline. 
Dermacol, 60 Kč
 Tento ,, Bonbonek´´ si koupila mamka, ale nám oběma hned bylo jasné, že si ho budeme půjčovat. Je božský jako rozjasňovač do koutků oka i na tváře. Krása. 

Vlevo 59 Kč, Vpravo Dm, kolem 70 Kč
Ráda chodím do obchůdků, kde to krásně voní a kde to vypadá krásně a útulně. Ještě radši si zdobím a zútulňuji svůj pokoj. Ještě jsem nevymyslela, co si do dózička dám (klasika.......), ale i tak mi zdobí poličku. A nikdy bych neřekla, že v Dmku můžu najít svíčky, které voní jako čerstvě nařezané růže (přesně jako v květinářství). Jsou úžasné. Tři mi mi už hoří a voní při psaní tohoto článku. 


A čím jste si udělali radost Vy? 

- Christi

You Might Also Like

10 comments

  1. Úplně tě chápu. Sice ne celé léto, ale teď ke konci srpna jsem už taky koukala hlavně po podzimním oblečení. Svetříky jsou krásné! A vlastně všechno! :)) Voňavé svíčky z dm jsem měla taky a voněly nádherně.
    Dnes jsem taky sdílela moje úlovky z nákupů, máme stejné myšlenkové pochody - nejdřív charitativní pomoc a teď nákupy. :D :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katty, to jsem moc ráda, že jsi v tom se mnou, že nejsem jediný blázen, co nakupuje v létě teplejší oblečení. Děkuji. ♥

      Vymazat
  2. Moc krásné věci,krásný fotky, krásný článek :-)
    Jen tak dál Kristýnko, skvělá práce.
    www.iamclarella.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ty boty jsou naprosto topové ^^ capuccinolover.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. ♥ Chvíli jsem váhala jestli si je mám koupit, ale potom mě přemohla láska k nim a jejich letnímu potisku. :-)

      Vymazat
  4. super nákupy! :) najviac sa mi páči sveter z Manga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jane ďakujem, to som rada, ze sa ti páči. ♥
      (pokus o slovenštinu, kdyby tam byly nějaké gramatické chyby, tak se omlouvám :-) )

      Vymazat
  5. Krása, ta paletka a svetr :) To by mě také potěšilo.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji. :) Jen si udělej radost. Každý si to zaslouží. ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥