♥ Wishlist- fashion ♥

19:40

Ahój,
můj beauty wishlist už jste viděli a nyní bych se s vámi ráda podělila o svůj fashion wishlist. Kdyby to bylo možné, ukázala bych vám tucty oblečení od světových návrhářů. Musím se ale držet při zemi  a pokud možno v realitě (ve svých skutečných možností). Poslední dobou nakupuji jen ve slevách, co nejvýhodněji. Potom mám skvělý pocit, že jsem neutratila hodně peněz a nějaké mi zbyly (je to opravdu dobrý pocit...:-) ). Podařilo se mi (nějakým zázrakem) vybrat pouze deset věcí, které si chci už dlouho koupit nebo je nutně potřebuji, ale nedaří se mi sehnat ty pravé. Už jsem vám říkala, že se neumím absolutně, ale absolutně rozhodovat? Zatím jen šetřím a šetřím, takže je to jasné (nic nebude...). 
1.
H&M, mom jeans 899 Kč
 Vůbec by mi nevadilo vlastnit jedny ,,mom džíny´´.
2. 
Zoot, 1399 Kč
 Koukám do své šatní skříně a nevidím ani jednu sukni. ,,Styď se Christi!´´
3.
Mango, 1999 Kč
 Na tento overal si budu muset ještě počkat. Nejspíš do té doby, než bude ve slevě. Ale byl by to také můj první overal. Overaly mi přijdou strašně moc univerzální, hlavně v ty dny, kdy nevíte co na sebe.
4.
Mango, 899 Kč
 Právě na podobný ,,přehoz´´ (nevím jak to lépe nazvat) jsem myslela dnes ráno, když jsem mrzla na zastávce. Pokud bude počasí podobné (a myslím, že bude ještě horší) brzy bude můj.
5.
Nevím. Omlouvám se ( i za kvalitu).
Botky jako jsou tyto jsem sháněla celé léto, ale bez úspěchu. Kdybych našla tyto, hned bych je popadla a běžela k pokladně. 
6.
Také nevím. Promiňte mi.
 Vítám vás v době, kdy i obal na mobil patří mezi doplňky. S ananasy samozřejmě, jak jinak? :-)
7.
Nevím
 Jednoduchá košile je pro mě pořádně velký oříšek. 
8.
H&M, 399 Kč
 Hodinky, pro mě nejdůležitější doplněk. Ano pořád ještě koukám na hodinky, místo na svůj mobil.
9.
H&M, 599 Kč
 Klobouček. ♥ Původně bych si vybrala černý, ale ten má dnes každý. Navíc mám asi moc malou hlavu a každý klobouček v obchodech mi je velký. 
10.
Mango, 199 Kč
Jednoduchá tečka na závěr. Neobyčejně obyčejné bílé tričko s nápisem. 


A co Vám chybí ve skříni? Přiznejte se. :-)
Také mi můžete napsat, jak se Vám daří ve škole nebo v práci. Nás tedy pěkně úkolují. 

- Christi

You Might Also Like

12 comments

  1. Ja by som tiež chcela klobúčik :) Ale neviem, nejako som stále nenazbierala odvahu :D
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikuš, držím palce ať sebereš odvahu a koupíš si klobouček. Bude ti slušet. :) ♥

      Vymazat
  2. Krásné věci, akorát docela drahé :/ jinak podařený post! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, omylem jsem tvůj komentář smazala. Děkuji za pozvání na GA. Ještě jednou se omlouvám. :-) ❤

      Vymazat
  4. Do mom jeans jsem se zblaznila v Parizi, bohuzel jsem ale nebyla schopna najit zadne, co by mi padly :(

    xxx

    Cury in the City
    Bloglovin
    Instagram

    Fashion Paris & Prague

    OdpovědětVymazat
  5. Po klobúku a mom džínoch túžim už dosť dlho ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Strašně se mi líbí ten světlý overal, nějaký takový si chci pořídit!!! A ta košilee, miluji košileee!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥