My routine- Péče o pleť

20:06


Ahoj,
dnes jsem si při upravování fotek ( s produkty péče o pleť) připomněla, jaké bylo v létě teplo. A při pohledu na datum vyfocení fotek jsem musela zamáčknout slzičku ( datum 16.8.2015, abyste to mohli prožívat se mnou..). Také jsem se divila, že fotky vyšly tak skvěle v ohledu na můj malý klasický digitál a na strašný vítr. Vzpomínám si, že jsem musela všechny produkty chytat, aby mi nespadly a nerozkřáply se. Byla to vážně zábava. :-)

Také bych vám měla ještě povědět, že rozhodně nemám dokonalou pleť bez chybičky. Naopak mám pleť je aknózní a prostě šílená. Myslím (pokud byste chtěli), že bych mohla udělat samotný článek o problematické pleti. Už přes 7 let získávám zkušenosti a ráda bych vám pomohla, poradila.

Moje péče o pleť je stejná jak ráno, tak i večer. Produkty potom jen měním podle toho, o co si zrovna moje pleť řekne. Já se ji snažím vyjít vstříc. Musím vám říct, že moje pleť je vážně náladová, každý den potřebuje něco jiného. A když to nedostane, tak mi to dá pěkně sežrat. Také máte takovou pleť? 
Všechny produkty. Asi vám nemusím říkat kolikrát mě ta krabička padala... :-D
Clinic, Anti blemish solutions, kolem 500 Kč
Nejlepší na aknózní pleť! Před nanesením krému, aplikuji (to zní tak věděcky... :-D ) na celý obličej a krk. Až po tomto zázraku mám pocit, že se má pleť zhluboka nadechla. 
Nivea, Micelární voda, 89 Kč
Nivea micelární voda zrovna není můj oblíbenec měsíce, ale sundání make-upu mi stačí. Prostě voda no. 

Bioderma, řada Cicabio krém, 270 Kč
 A tohle je naopak můj oblíbenec celých prázdnin. Nanáším si ho většinou na noc, protože v noci se pleť regeneruje a přijde mi fér ji v tom pomoci. Ráno se probouzím opravdu s lepší pletí. A hlavně hojí i jizvičky po akné. 
Bioderma, řada Sébium AKN, Fluid, 259 Kč
Značku Biodermu si moje pleť zamilovala. Říkám si ,,Proč jsem ji neobjevila už dříve?´´. Tento krém je navíc skvělý jako podkladová báze pod make-up. Už mi ale dochází, takže si ho šetřím. Proč ty skvělé produkty tak rychle mizí a ty co jsou naprd  se kupí? To není fér!
Saloos, Levandulový olejíček na obličej, 169 Kč
Když mám opravdu suchou pleť je moje jasná volba olejíček. Jakýkoli. Jednou mi dermatoložka doporučila levandulový, který je zároveň i antibakteriální a od té doby ho mám na nočním stolku.
Sudocream, v lékarně, do 100vky

Když je krize, sáhnu po sudokrému. Používám ho spíše lokálně na ty ošklivé místa. Myslím, že mi ho také doporučila dermatoložka. 
L´AMBRE, Oční krém, cenu nevím
( No a tenhle krém mi padal nejvíce :-D )
Možná si někdo říká, proč používám oční krém v mém věku. Jo, to si také někdy říkám. Ale voní božsky! :-)

Pokud máte problematickou ,,náladovou´´ pleť, nebojte, nejste v tom samy! 

- Christi

You Might Also Like

6 comments

  1. Ten levandulový olejíček vypadá super! <3 Dá se bioderma sehnat v drogerce?
    Kristýnko, srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog na giveaway o rtěnku maybelline color drama ve výrazném podzimním odstínu :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, na Biodermu můžeš narazit ve skoro každé lékárně. :) A děkuji za pozvání, mrknu na tvůj blog. ♥

      Vymazat
  2. Skvělý článek!!Ten olivový oční krém se pokusím někde sehnat! :)
    http://elenvankova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ten mi už došel, takže také budu shánět. :)

      Vymazat
  3. Akné ma kedysi v značnej miere trápilo tiež, hlavne na vysokej to bolo desné, kopec stresu a kávy sa skrátka na stave pleti poriadne podpísali. Avšak odkedy som zamenila kávu za zelený čaj a začala si pleť čistiť pekne mydlom tak ako to odporúčajú deramtológovia tak sa mi akné veľmi zlepšilo, kozmetiku inak používam dosť podobnú, micelárka na odličovanie, sudocream hlavne na zahojenie nových vyrážok, na tie jazvičky som stále nejako nevyzrela a tie ma trápia momentálne asi tak najviac, ale už je to lepšie. Skús možno od Alverde rad s bahnom, ja mám fluid, používam ho večer a nové akné sa mi nevytvára takmer vôbec.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni děkuji za tolik tipů. Jsi moc hodná. :-) ♥

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥