Outfit - Fall

20:40

Olá,
ano dnes jsem ve svém snu byla ve Španělsku. Nebudu vám psát přesně, co se mi zdálo, i protože si hlavní pointu snu nepamatuji (aspoň doufám, že nějakou pointu měl). Jen si pamatuji, že tam bylo krásně a teplo.... nepřeji vám se po takovém snu probudit do deštivého rána. Minulý týden nám ho počasí udělalo pěkně bláznivým. Byly to přesně ty dny, kdy nevím co na sebe. Ráno zima, ale pozor odpoledne změna a je horko. Kdo se v tom má vyznat? Já si také i myslím, že počasí si ze mě dělá srandu. Například když si vezmu bundu je neskutečné teplo, když jen tričko s nějakým přehozem je zima, když si vezmu deštník neprší a když ho nechám doma, prší celý den. Říkám si, že kdybych vyšla ven jen v plavkách, byla by sněhová vánice ( nebojte, nebudu to zkoušet... :-) ). 

Dobře, nyní už jek k tomu podstatnému. Co si tedy obléci na podzim?
Letošní podzim jsem se zamilovala do klobouků. Jsou úžasně kombinovatelné a v případě sluníčka chrání vaše oči i bez slunečních brýlí. Další výhodou je, že vás neofoukne.
Kéž bych měla všechny tyto věci v mém šatníku. Nenosila bych snad nic jiného. Košile a cardigan je zvláštní kombinace, ale k podzimu si myslím, že se hodí. Zlaté doplňky, které odráží barevnost podzimu a tmavá rtěnka. To je pro mě podzim. Také nesmím zapomenout na kabelku, která si mě svým tvarem získala. Nejdříve jsem váhala, jestli se mi líbí, ale teď ji přidávám na svůj wishlist.

Co pro vás znamená podzim ve světě módy? A co si obléknete zítra vy? 

- Christi

You Might Also Like

7 comments

  1. Krásne outfity v prvom ma hlavne zaujal ten klobuk :)
    Budem veľmi rada ak sa zapojíš do giveawey o knihu plnu kreatívnych napadov :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2015/09/zabavne-tvorenie-recenzia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem. Rada sa pozriem na tvoj blog. :) ♥ (zbožňuji, jak to zní slovensky) :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jak se mi to dařilo, ale tvůj komentář byl odebrán. Moc mě to mrzí a jsem na sebe naštvaná. Tvůj komentář mi udělal velkou radost. Děkuji ♥

      Vymazat
  3. Hezké outfity, brala bych hlavně ten batoh a klobouk :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych brala tu bílou blůzku a ten baťůžek..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥