Přehlídka šperků

15:59

Ahoj všichni,
není nic lepšího než vstávat v pondělí ještě za světla a se sluníčkem. Díky všem svátkům! Dnes tu pro vás mám jeden (poslední) rest z léta. Nafotila jsem mé oblíbené šperky (skoro svou celou sbírku). Není jich moc a myslím, že bude všem jasné, že nejsem žádný doplňkový maniak a sběratel velkých náhrdelníků. Potrpím si na jednoduchost a nositelnost ( alias pohodlnost). Nenosím velké a těžké náhrdelníky, díky kterým bych padla k zemi. Ani velké náušnice, abych měla uši až u kolenou. Také myslím, že alespoň jedna blýskavá věcička outfit skvěle doplní. 

Těžko se mi vybíralo z obrázků, polovina byla rozmazaná a nekvalitní. Za to můžu já a můj maličký digitál. :-) Ale stejně mě fotografování baví. 
Orsay, petrolejový náhrdelník, z Vinted 120 Kč
Zlaté náramky, byly mi darovány, cenu nevím
Ráda přeháním s efekty... :-)
Mango, řetízek s polodrahokamem, 89 Kč
(bohužel mi už zčernal :-( )
H&M, zlatý náramek, 129 Kč
(původně jsem si myslela (nevím proč), že je to náhrdelník)
((už ho z ruky nesundávám))
Mango, řetízek s polodrahokamem, 89 Kč
Už si nevzpomínám odkud ho mám 

Čmeláček ♥
Zajímalo by mě, jestli máte rády spíše mohutné nebo menší šperky.
 Také mi můžete napsat, jak se dnes máte. :-)

- Christi

You Might Also Like

6 comments

  1. Líbí se mi, jak si ty fotky nafotila v přírodě :) hned je to zajímavější než hloupé focení v interiéru na bílém papíru :D jinak šperky máš moc pěkné ^^ 

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, krásné šperky. :) Nejvíce se mi líbí ten první náhrdelník. :))
    Já mám na sobě nejraději menší šperky, ale na ostatních se mi líbí mohutnější. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. ♥ To je pravda, přesně tak to mám i s laky na nehty, na mě se mi nelíbí, ale na ostatních jsou nádherné. :D

      Vymazat
  3. Nádherne nafotené! ♥ Najviac sa mi páči ten predposledný náramok. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥