Klobouk 3x jinak

21:10

Ahoj,
jak se vám zatím líbí podzim? Už se pomalu začínají vybarvovat stromy (yay!). Já podzim prostě zbožňuji. Ta atmosféra je kouzelná a rozjímat o podzimu bych mohla celé hodiny (ale nebojte, to sem psát nebudu, kdo by to četl? (haha) ).

Když si představím podzimní outfit, musí tam být klobouk. Ať už v podzimních barvách nebo černý. Ale jsem snad jediný člověk (zajímající se o módu) na světe, který nemá klobouk. Jó, říkám si, že je načase si nějaký pořídit. Pro mě to ale není vůbec snadné, protože většina klobouků, které mi padnou do oka je buď v universální velikosti nebo v Mku. Jediná velikost, která je jakoby na mou hlavu šitá na míru je vel. S a na tu málo kdy narazím. Jak to máte s výběrem klobouku vy? Jsem jediná, kdo má tak malinkou hlavu? :-)

1.
Vínový klobouček mi přijde mnohem originálnější než černý. Nikoho jsem ještě s vínovým kloboučkem nepotkala. Moc se mi líbí. Teď jen musím hledat velikost S. :-)
2.
Ponča. Je to jeden z těch druhů oblečení, který se mi líbí na ostatních, ale na mě ne. S mou výškou bych měla pončo pod kolena. To bych mohla vzít rovnou mou oblíbenou deku a zabalit se do ní. :-)
((najít klobouček v podobné barvě jako je sukně mi trvalo dóst dlouho))
3. 
Kéž by alespoň jedna věc z tohoto outfitu byla v mé šatní skříni. Zbožňuji tento outfit! 
Pokud byste si chtěli také poskládat svůj oblíbený outfit, doporučuji stránku fashiolista

Krásný podzim!
-Christi

You Might Also Like

22 comments

  1. Pravda, že dobře padnoucí klobouk je prostě umění :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné outfity!:) Přeju ti, abys co nejdřív narazila na velikost S a mohla si klobouk pořádně užít!:) Ráda bych ti poradila, kde hledat, ale máš pravdu, všude bývá pouze univerzální velikost.
    Jinak k tvému komentáři na mém blogu - ten s těmi oušky je prostě roztomilý a občas ho vytáhnu a je mi jedno, co si myslí ostatní :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  3. Wauu, tyhle outfity jsou opravdu boží, máš nádherný vkus :)) Já jsem si teď nedávno koupila takovou tu chlupatou, kožíškovou vestičku a klobouk by k ní byl úplně boží, tak doufám, že ještě nějaký krásný někde objevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím všechny palce ať klobouček objevíš. :-) A děkuji Domi. ♥

      Vymazat
  4. jeej, konečne niekto, kto má rád jeseň tak ako ja ♥
    krásne si to zladila, úžasné farby! ja by som si taktiež rada kúpila nejaký klobúk, lenže môj problém je taký, že mi žiaden klobúk nepasuje, vyzerám v tom ako zemiak! haha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano! ♥ Doufám ,že najdeš ten pravý klobúk, který ti bude slušet (určitě bude!). :-)

      Vymazat
  5. Super inspirace outfitů. Já miluji klobouky :)

    OdpovědětVymazat
  6. To pončo je nádherné, co se týče klobouků máme to stejně, já jen nejsem tip, kterému by slušel.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné outfity!!
    Já nemám štěstí na klobouky... v každém obchodě jsou vždy klobouky s velkými čísly!! Snad na nějaký narazím!! :) Krásný blog!
    http://elenvankova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni tolik chvály, to si snad ani nezasloužím. Děkuji. ♥
      A držím palce s hledáním klobouku. Já ho také ještě nenašla. :-)

      Vymazat
  8. I like how you combine clothes and the combination of colors that you choose. And lovely pictures!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné outfity :) s tím pončem bych to měla asi podobně :D

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  10. Já klobouky miluju! Teď na podzim dokážou dát outfitu jinou dimenzi. Koláže jsou výbornou podzimní inspirací :)
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné nápady na outfity! Klobouk teď u mě naprosto vede :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥