Autumn Makeup Routine

21:04

Krásnou středu (večer),
polovinu týdne máme za sebou. Doufám, že všichni úspěšně. :-)
včera jsem měla necelou půl hodinu na focení produktů do tohoto článku, protože o půl hodiny později už se začalo stmívat. Ale řekla jsem si, že to musím stihnout. A jsem na sebe pyšná, že se mi to podařilo. Jindy mi focení zabere klidně i pětkrát tolik. :-) 

Přistihla jsem se, že opravdu začínám používat odlišné produkty a odstíny v tomto ročním období. Dříve jsem se líčila spíše rutině a to po celý rok stejně. Záleželo mi hlavně na tom, že moje oči vypadají větší, řasy delší a lícní kosti výraznější. Né, že by mi na tom teď nezáleželo (záleží!), ale má líčící rutina se rozšířila o pár nových podzimních barviček. Navíc teď, když se večer stává delším a počasí chladnějším, je skvělý čas na změnu své kosmetické taštičky.  Zavést některé tmavší tóny, zlaté oči a vínové rty (alá ,,berry lips´´). 

Ze začátku mého líčení má rutina zůstává rutinou. Makeup (před ním samozřejmě pečující krém) a korektor. Nic velkého. Potom se vrhnu místo na konturování na obočí, které si pročešu, zafixuji voskem a znova pročešu, aby se už nehlo.
  
Dále se rozmýšlím, jestli se mám pustit do konturování nebo na oční stíny. Vyhrávají to oční stíny (aspoň už tak 100 008: 0 pro stíny). Na své Too Faced paletce kouknu po zlatém odstínu a nanesu ho přímo na celé víčko. Do koutků světlejší stín a někdy i na stranu víčka tmavší hnědý  stín (s teplejším podtónem). 


Too Faced Natural Eyes, odstín Push-up ♥

A nakonec mé oblíbené černé linky. Ty mi dají nejvíce práce. Kdybyste tak mohly vidět tu mou soustředěnost. :-) Přesto se mi, ale nepodaří úplně stejné ocásky. A poslední úprava neboli prodloužení řas řasenkou. Řasenku při tomto počasí často ráda vynechávám, protože když mě přepadne déšť mám pocit, že vypadám jako mýval (nebo panda), zkrátka řasenka všude, jen né na řasách. 
Oční linky, L´oréal Paris


Sleek produkty: Face Contour Kit (Light), Blush (Rose Gold)

A na co nakonec zapomínám je konturování a zapudrování. To pak dodělávám v posledních pěti minutách před odchodem. :-)

Dejte mi vědět v komentářích, které jsou vaše oblíbené kosmetické produkty pro tuto roční dobu. Moc ráda se vámi inspiruji.
- Christi

You Might Also Like

10 comments

  1. Super článek. :) Já letos taky poprvé u sebe vidím změnu v líčení.
    Líbí se mi tvoje štětce! :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné štětce a tu paletku :) já se malovat vůbec neumím, ostatně o tom si můžeš přečíst i teď na blogu, pokud chceš :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to dlouho taky nešlo. :D Určitě ti to časem půjde lépe. :-)

      Vymazat
  3. Moc hezký článek :) Já se taky na podzim líčím podtstatně jinak-hodně využívám hnědých a zlatých stínů stejně jako ty! -L

    OdpovědětVymazat
  4. Pleťový púder je súčasťou môjho líčenia už dlho, pri mastnej pleti to ani inak najde, skúšala som aj tento slávny Rimmel, no nejako som po ňom rýchlo lesklá, takže nefunguje ako by mal. Mám dobré skúsenosti s minerálnymi púdrami Alverde alebo Elf, tie sú skvelé, síce trochu prášia, ale doma je to predsa jedno.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejsem na pleťové pudry až tak náročná, i když bych se svou mastnější pletí měla být. Rimmel mi vyhovuje, ale poslední dobou mi také přijde, že se jeho kvalita zhoršila. :-) A děkuji za tvé tipy. ♥

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥