Designblok 2015

11:37


Ahoj všichni,
tento týden se stalo několik věcí ovšem ta nejdůležitější byla pro mě návštěva Designbloku. Tolik inspirace na jednom místě jsem nikdy neviděla. A proto jsem fotila na každém kroku. Co krok to fotka. Ne to je přehnané, ale....no to uvidíte samy v tomto (a dalším) článku. Myslím, že jsem tím svou kámošku dost otravovala (navíc když mi na mém mobilu nejde vypnout zvuk foťáku). Říkala jsem si ale, že pro vás chci mít hodně fotek. A hlavně pro ty, kteří se tam podívat nemohou .

Připadala jsem si jako Alenka v říši divů. Vše bylo krásné, neuvěřitelné a dokonalé promyšlené. Samozřejmě co šlo, tak jsme si ozkoušely. Seděly v nejpohodlnějším křeslu a nechali se svázat do kazajky pro dobrou věc.  To byl zážitek, ale nepatřil k těm dobrým, protože být svázaná je hrozný pocit, bezmoc, kdy se nemůžete upravit, poškrábat, nic.... O tom bych se možná rozpovídala v samostatném článků, protože HELP, SO WE CAN HELP.

Užili jsme si tam ale také hodně legrace. A měli tam spoustu letáčků a propagačních drobností a co myslíte, no nemám je všechny? :-D 

Teď už jste určitě zvědaví na fotky, které vám slibuji. Tady jsou. 
Výstaviště- Holešovice
Vstup- 200 Kč 
Tématem celého Designbloku byla SVOBODA
Nejrozkošnější křeslo, co jsem kdy viděla!
Hned bych si ho vzala domů. Je překrásné.
Všechny jsme si je vyzkoušely a pár z nich mi dokonce slušely.

Prsteny, díky kterým by vám asi upadly prsty. :-D
Nejkrásnější šaty, jednoznačně. 
Nesedejte si do těchto zavěšených houpaček. Nebude se vám chtít zvedat. :-)
A teď ta závěrečná otázka. Zaujalo vás něco? Byli jste na Designbloku? 
Moc se těším na vaše komentáře. 

- Christi

You Might Also Like

4 comments

  1. Jee ty závěsné houpačky a vázy vypadají opravdu nádherně! Škoda, že jsem se tam nemohla podívat, ale vypadá to skvěle, takže fajn, že sis to užila :) -L

    OdpovědětVymazat
  2. Muselo to být úžasné! :) Je dobře, že ste si to užili! :)
    Snad se tam někdy také podívám :D

    DENYII

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímně ti návštěvu Designbloku moc závidím ^^ krásné fotky mimochodem :) Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  4. Mockrát děkuji. ♥ Doufám, že se na příštím Designbloku všichni uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥