Designblok 2015- 2.část

19:10

Krásný čtvrtek ( a krásné podzimní prázdniny),
mám tu pro vás poslední článek o Designbloku (slibuji). :-) Podle komentářů z minulého článku to vypadá, že jste neměli možnost se podívat na tuto velkou designovou událost. To mě vážně mrzí a doufám, že se budeme moci vidět na Designbloku 2016. Moc ráda bych si s vámi popovídala a osobně vám poděkovala za všechny milé komentáře a podporu. ♥

Designblok sice už skončil, ale ještě mi pár fotek zbylo. Myslela jsem si, že mám opravdu mnoho fotek, ale znáte to, polovina z nich je rozmazaná. Nechtěla jsem vypadat jako nějaký tajný zvěd (chvilkami jsem si tak vážně připadala..), když jsem pro vás chtěla nafotit všechno, fotila jsem za pochodu (doslova). Á nebyl to dobrý nápad. Poslední fotky, které za chviličku uvidíte (pokud jste ovšem nepodváděli a nepodívali jste se dříve na fotky než na úvodní slova) :-) jsou trochu upraveny ve photoshopu, tak doufám, že se vám budou líbit.

A pokud byste měli nějaké otázky týkající se k Designbloku nebojte se mě zeptat. ;) 

 
 
Všimli jste si té klapky na ručníky? To je podle mě skvělý nápad! :-)


 





A na závěr můžete hádat, který z těchto diářků mám doma. :-)

- Christi

You Might Also Like

6 comments

  1. Ale i tak jsou fotky moc krásné!
    Bože, taky chci ty diáře, všechny! :D A uhádnout jaký máš doma? Co ztřeba ten žlutý? (ten bych přednostně brala já :D )
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Proč jsem tam jenom nemohla být? :( takhle se budu muset spokojit jenom s tvýma (ačkoliv naprosto úžasnýma) fotkama ^-^ Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm.. :-( To mě vážně mrzí. Doufám, že příště ti to vyjde a uvidíme se tam. ♥

      Vymazat
  3. To je krása! Čím dál tím víc mě mrzí, že jsem na Designblok nešla :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) Byla to vážně krása. Škoda, že jsi nešla. Aspoň máš motivaci pro příště aby jsi se tam podívala. :-) ♥

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥