This is halloween, this is halloween

16:01


Happy halloween!
Konečně je to tady. Jsem tak nadšená. Ani netušíte, jak dlouho jsem přemýšlela o tomto článku. Jakou formou ho napíšu, jaké sem dám fotky, jak ho nazvu, jestli napíšu ,,Happy halloween´´ nebo raději ,,Šťastný halloween´´ ( o tom upřímně nejsem rozhodnutá ještě teď) a milion dalších věcí, které mě napadají před a při psaní článku.

Teď je právě ten čas, kdy bych sedla na letadlo a odletěla do Ameriky nebo do Anglie, Austrálie nebo Švédska, no prostě kamkoliv, kde se halloween slaví. Né kvůli sladkostem (možná z maliličkaté části ano), ale hlavně kvůli té strašidelné atmosféře, vyzdobeným domům (haunted house), převlekům za kostlivce, strašidelným historkám, vydlabaným dýním, čarodějkám, falešným pavučinám (ty sice moc nemusím, ale myslím, že bych to přežila....s pavoukama by to bylo asi horší :-D ), písničkám This is halloween  a kvůli spoustě dalším věcem spojených s halloweenem.

Vzpomeňte si třeba na Harryho Pottera- A vezeň z Azkabanu, kdy si měl Neville Longbottom představit podobu svého bubáka. Já bych si asi nepředstavila profesora Severuse Snapea v obleku své babičky, ten můj bubák by vypadal jako černá kočka s pavoučíma nohama a s oranžovými vlasy klauna. Fůj, díky té představě mám husí kůži. A jak by vypadal váš bubák?
:DDDD
Také jsem si našla několik halloweenských tagů. Takže si teď sama sobě budu pokládat otázky o halloweenu, proč ne? :-D

 1. Co děláš o Halloweenu?
Udělám si pořádnou mísu popcornu a potom se dívám na strašidelné filmy/ pohádky. Většinou zkouknu filmy Tima Burtona a končím u V tom domě straší. Miluju tyhle filmy!  
A před Halloweenem zajdeme na nějakou halloweenskou párty, kdy se pořádně vyřádím na všech maskách, protože mě strašně baví líčit strašidelný make-up. 
2. Oblíbený halloweenský film?
Hmmm.....ne nevyberu jen jeden, to by nebylo spravedlivé. Ráda vám je vypíšu všechny, ať se na ně můžete podívat také. Mrtvá nevěsta, Hocus Pocus, Koralína, Stříhoruký Edward, V tom domě straší, Ukradené Vánoce, Temné stíny, . Na hororové filmy se zásadně nekoukám sama a proto udělám ještě více popcornu a pozvu k nám kamarády. 

3. Máš nějaký halloweenský zvyk? 
Zpívat si písničku This is halloween pořád dokola. 
Tuhle písničku prostě o Halloweenu nevyženu z hlavy. :-D

4. Oblíbený halloweenský kostým?
Líbí se mi klasická čarodějka, špičatý klobouk a v ruce koště. Ale všechny masky jsou krásné, možná až na ty krvavé, protože ty jsou někdy vážně děsivé. 
5. Co se ti na halloweenu líbí?
strašidelná atmosféra
vyzdobené domy
halloweenksé dekorace
převleky
strašidelné historky
hororové filmy
dýně
písničky o halloweenu
pohádky Tima Burtona
halloweenské kolekce (především Lushe) 
....
8. Bojíš se o halloweenu?
Ano, ale moc ráda. Hlavně když se koukáme na hororové filmy, to je potom stezka odvahy dojít na záchod přes naší dlouhou chodbu. 
9. Máš nějak vyzdobený pokoj?
Tentokrát se mi nechtělo investovat do halloweenské výzdoby (to si nechávám na tu vánoční), tak jsem si vyzdobila pár skleněných nádobek na svíčky a mám z toho radost. :-) A ještě bych málem zapomněla na papírové netopýry na zácloně.

10. Dlabeš a vyřezáváš dýně?
Ano, ale moc mi to vyřezávání nejde. Předtím, než se do toho pouštím, koukám se pro inspiraci na pinterest nebo instagram, ale většinou to končí klasickou vyřezanou (ničím originální) dýní a pár zničenými dýněmi.
A ještě bych se chtěla zmínit o našich tradičních dušičkách, protože i na ně by se nemělo zapomínat. Já s mou rodinou chodíme na večer o dušičkách na hřbitov, kde zapálíme svíčky. Dušičky jsou vlastně krásný rodinný svátek. A také chodíme s malými dětmi lampiónový průvod. Nemůžu se dočkat!

Slavíte halloween? Nebo si myslíte, že je to reklamní trik, aby se prodalo více sladkostí? :-D
A slavíte poctivě naše tradiční dušičky?
- Christi

You Might Also Like

4 comments

  1. Halloween bohužel neslavím, ale souhlasím s tebou-taky bych odletěla např.do Ameriky, protože mě hrozně láká vidět to všechno ,,naživo". Dušičky nijak neslavím a ani jsme nikdy neslavili-naši jen zajdou na hřbitov zapálit svíčku mojí prababičce a to je vše. Super článek :) -L

    OdpovědětVymazat
  2. Halloween neslavím, ale zažít bych ho někdy chtěla :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že se u nás moc ( skoro vůbec) neslaví, ale je to škoda.yslím, že je to skvělé odreagování a strašidelná sranda. :-) Děkuji za komentář. ❤

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥

♥ Thank you ♥